|
واحد ارتباطات مردمی
واحد ارتباطات مردمی:
پیگیری امور بیماران:
شناسایی نیازمندی های بیماران و پیگیری برای تسهیل و روان سازی آن ها
رضایت سنجی:
رضایت سنجی از بیماران و مراجعین به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین.
شکایات:
دریافت شکایات از درگاه های صندوق های انتقادات و پیشنهادات، تلفنی ، گویا، پیامک ریاست، سایت و مراجعه حضوری
تکریم:
تکریم و خوش آمد گویی، حل و فصل امور بیماران در لحظه ورود و مواجهه با بیمار
تماس با ما:
تلفن 81267111 و 81267112
گویا: 88051511
پیامک ریاست: 09031487954
تکریم: 09103154652
سایت: www.baq.ir
|