[Part_Header]

واحد ارتباطات مردمی واحد ارتباطات مردمی: 

پیگیری امور بیماران:
شناسایی نیازمندی های بیماران و پیگیری برای تسهیل و روان سازی آن ها 
رضایت سنجی: 
رضایت سنجی از بیماران و مراجعین به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین. 
شکایات:
دریافت شکایات از درگاه های صندوق های انتقادات و پیشنهادات، تلفنی ، گویا، پیامک ریاست، سایت و مراجعه حضوری 
تکریم: 
تکریم و خوش آمد گویی، حل و فصل امور بیماران در لحظه ورود و مواجهه با بیمار 

تماس با ما:

تلفن 81267111 و 81267112
گویا: 88051511
پیامک ریاست: 09031487954
تکریم: 09103154652
سایت: www.baq.ir



 
امتیاز دهی
 
 

1397/5/3 چهارشنبه
میدان ونک خیابان ملاصدرا بعد از شیخ بهایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) ۸۱۲۶۱-۸۸۰۵۰۴۳۵-۸۸۰۵۰۴۳۶

EN

ساختار

لینک های مرتبط

خدمات فناوری

تماس با ما