[Part_Header]

اخبار

17فروردينبازدید سرزده از بخش ICU2
  • 1126
  • .
  • .
  • منبع خبر : بهبود کیفیت، اعتباربخشی و ایمنی بیمار

این بازدیدها غالباً در شیفت های عصر و شب به صورت سرزده انجام می گیرد.
اهداف این بازدیدها :
  1. بررسی رضایتمندی بیمار و همراه بیمار از نحوه خدمت رسانی کادر بیمارستان
  2. نظارت برعملکرد کادر درمان،  میزان رعایت استانداردهای اعتباربخشی ملی بخصوص در شیفت های عصر وشب
  3. بررسی و حتی پی گیری  مشکلات  بیماران در روند درمان
  4.   نظارت بر عملکرد بالینی پزشکان
  5.  نظارت بر چینش  کمی و کیفی نیروها
تیم بازدید سرزده شامل افراد ذیل می باشد:
ریاست بیمارستان، مدیر بیمارستان، مدیر پرستاری، سوپروایزربالینی ارشد شیفت، مدیر بهبود کیفیت و کارشناس بهبود کیفیت
در بازدید  سرزده بخش ICU2 از همکاران  شیفت به دلیل پیگیری امور بیماران بدحال، توجه به ایمنی بیماران ،دقت در کار و خدمت رسانی ایمن به بیماران تقدیر بعمل آمد.


كلمات كليدي : بهبود , بهبودکیفیت , اعتباربخشی , ایمنی بیمار , دفتر بهبود کیفیت، اعتباربخشی و ایمنی بیمار , بیمارستان , بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) , بیمارستان بقیه الله (عج) , بیمارستان بقیه الله , بازدید
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

 
1397/5/3 چهارشنبه
میدان ونک خیابان ملاصدرا بعد از شیخ بهایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) ۸۱۲۶۱-۸۸۰۵۰۴۳۵-۸۸۰۵۰۴۳۶

EN

ساختار

لینک های مرتبط

تماس با ما

1397/4/16 شنبه
کلیه حقــوق این وبسایت بــرای بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) محفوظ می باشد