[Part_Header]

6آبانانتقادات و پیشنهادات
  • 217
  • .
  • .

ارائه خدمات مناسب در هر حوزه‌ای نیازمند برخورداری از ارتباط دو طرفه و فعال بین ارائه دهنده و گیرنده خدمت خواهد بود. ارسال بازخوردهای اصلاحی از سوی گیرنده خدمت یا همان کاربر نقش بسیار موثری در تضمین و ارتقای کیفیت خدمات خواهند داشت. بدون شک فعالیت‌ها و خدمات واحد ما همانند سایر فعالیت‌های بشری خالی از خلل و خطا نیست، لذا خواهشمندیم نظرات، انتقادات و پیشنهادات ارزشمند خود را در جهت بهبود عملکرد معاونت پژوهش و فناوری بیمارستان با ما به اشتراک بگذارید. انشاله با بهره‌گیری از این نظرات بتوانیم رضایت بیشتر شما کاربران عزیز را فراهم نماییم.

كلمات كليدي : پیشنهاد , انتقاد , پژوهش , بیمارستان , بیمارستان بقیه الله
 
امتیاز دهی
 
 

میدان ونک خیابان ملاصدرا بعد از شیخ بهایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) ۸۱۲۶۱-۸۸۰۵۰۴۳۵-۸۸۰۵۰۴۳۶

EN

ساختار

لینک های مرتبط

خدمات فناوری

تماس با ما