[Part_Header]

6آبانتجربیات موفق
  • 707
  • .
  • .

مدیریت دانش سازمانی یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت سازمان‌های امروزی است. مطالعات حاکی از آن است که بیش زیادی (تا 70 درصد) از قابلیت‌های مدیریتی در سازمان از طریق تجربه کسب می‌گردد. اهميت اين موضوع به حدي است كه امروزه شماري از سازمانها دانش موجود خود را اندازه گيـري ميكنند و به منزلة سرمايه فكري سازمان و نيـز بـه عنـوان شاخـصي بـراي درجـه‌بنـدي شـركتهـا در گزارشهاي خود منعكس ميسازند. سازمان‌های يادگيرنده دارای 5 مهارت اصلی حل سيستمي مسائل، آزمودن راهكارهاي جديد، درس گرفتن از تجربيات گذشته، درس گرفتن از بهترين تجربيات ديگران، انتقال سريع و مؤثر و نتيجه بخش آموخته‌ها، در سازمان می‌باشند.

در راستای مدیریت هر چه بهتر دانش سازمانی، افزایش ضریب بهره‌برداری از تجارب سازمان و توسعه تبادلات علمی و دانشی با سایر مراکز درمانی کشور، تیم مدیریت دانش بیمارستان بقیه ا... الاعظم (عج) در نظر دارد تجارب موفق سازمانی خود را با رعایت اصول سازمانی، در اختیار مدیران و کارکنان حوزه سلامت کشور قرار داده و در مقابل از تجارب و دانش موفق سایر مراکز هم متناسب با نیاز و ماموریت‌ها بهره‌برداری مفید و موثر داشته باشد. لذا از تمامی مدیران و کارکنان بیمارستان تقاضامندیم در راستای رسالت و مسئولیت شرعی و سازمانی در این زمینه در قالب فرمت‌های تعریف‌شده و با همکاری تیم مدیریت دانش بیمارستان به ثبت و مستندسازی تجارب ارزشمند خود بپردازند. 

كلمات كليدي : تجربه موفق , پژوهش , بیمارستان , بیمارستان بقیه الله (عج)
 
امتیاز دهی
 
 

میدان ونک خیابان ملاصدرا بعد از شیخ بهایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) ۸۱۲۶۱-۸۸۰۵۰۴۳۵-۸۸۰۵۰۴۳۶

EN

ساختار

لینک های مرتبط

خدمات فناوری

تماس با ما